dagen

Förlåt at jag inte uppdaterat men har inte haft tillgång till dator förräns nu. Men nu lite om dagen:

Jag kom till skolan men hann bara gå på tyska lektionen för jag skulle till äcklig tandläkare (hatar det!!!) Så jag drog dit, var där i tid och så, men det var ju sista gången jag gick dit kan jag ju säga! Vad är det för mening att gå till nånting man hatar bara för att man ska vänta i 55 minuter + en kvart i den äckliga stolen??? Jävla f*ttor är vad de är!

Men så drog jag tillbaka till skolan, skithungrig eftersom jag hade planerat att hinna tillbaka till lunchen i skolan men nej det gjorde jag inte s jag varhungrig som ett jävla as! Men som tur varså hade vi HK efter ;) Inte för att jag är bra på det men ändå haha. Jag jobbade med Micke och Linus. Fick en diskborste i huvudet bl.a av Linus :P
Jag kan säga er att jag aldrig har skrattat och haft så kul på en HK lektion som idag, Linus och Micke är ju störda båda två, men på ett bra sätt haha :P

men efter skolan så gick jag till andra HK:n men de hade nte slutat så jag skulle ju vara tvungen att vänta pga av att lisa går där, men så släpa Micke och Linus med mig till gården och jag fick spela fia med knuff med linus hahahaha! Sen kom Emil och då drog jag för jag fattade att lisa hade slutat då, men han sa att de typslutade för 10 min sen -.-  
Men sen drog jag hem eftersom jag inte hittade lisa, och ringde henne och hon följde med Frida hem men kom till mig sen. Och nu sitter vi hemma hos lisa och käkar godia och åt lite tacos för ens tund sen.

Det här blev ett ganska långt inlägg så jag tycker det är värt en liten bild moahaha


SÅÅÅ JÄVLA HET ASSO!!!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0