Old memories

Idag var det ju skola ofc haha. NO:n var ju bästa lektionen as always. Vet inte vrf jag gillar det men det är slappt och man gör lite vad man vill. Och sjäälvklart ska Micke och Mogge ta mina nycklar, ta bort lla nyckelringar och hålla på haha.men fick tillbaks de sen.

Efter skolan så skulle jag med Lisa för hon skulle klippa sig men hon kunde inte dra hem till mig frst för att packa så hon ville te sin morsa för att säga det men pallade nte följa med så jag drog med Steffi och Balle direkt till handen istället. Drog till farsta Strand med Balle där hon böt till tuben och så drog jag hem till pappa för att packa. Onödigt jag vet men jag är så gullig av mig ;) 

Åh har hittat feeett gamla låtar ♥:P Fett kul att lyssna på de.. de väcker typ fett många minnen haha^^

Här är några av de:



Pharrell Williams ft. NERD - She wants to move


Beyonce - Naughty girl


Eamon - Fuck it, I dont want you back

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0