Vet ni vad?

Vet ni vad som är dåligt? Asso riktigt dåligt? Att man skaffar en blogg för att skriva av sig och så, typ som en dagbok på nätet. Men! Man skriver ju inte som i en dagbok heller. Och jag dömer ingen för jag gör inte heller det och anledningen till det är att jag vet vissa som läser min blogg som jag inte vill ska läsa den och vissa sprider allt vidare. T.ex Jag skulle aldrig skriva i min blogg, ooh vet ni? jag var sååå jävla packad igår asso och jag strula runt med hela skolan. Inte för att jag har fjort det nu haha men som exempel. För att vissa läser ens blogg och man vill inte att de ska göra det. Såklart vill man ha läsare, tråkigt annars ju! Men vissa som läser ens blogg kanske man nte vill ska läsa ens blogg. Typ som ens syskon. Jag vill inte att NÅN i min familj ska läsa min blogg. Min syrra denise kanske är helt OK för hon vet liksom typ allt, men alla andra, nej tack. Tror jag avstår haha.

Egentligen så håller ni med mig, hoppas jag haha, för det är sant. En bloggare, ligger väl typ nånstans mellan 13-20 år, och vet ni varför det är så? För det är mest ungdomar som läser bloggar och nästan alla ungdomar är intresserade i mode, musik och skvaller.

För tänk er en 16 åring skriver: Hittade en jättesnygg pälsväst på H&M för 199:- igår, mååste ha!
och sen sen 33 åring som bah: Idag var jag på jobbet, pratade mycket i telefon och sen hade jag rast. Direkt efter jobbet så åkte jag hem, lagade middag åt mig och familjen, sen kolla vi på Idol och somna hela högen.


Håller ni med, elr fattar ni vad jag snackar om? Det är det som är såå jävla dåligt. Man kan inte skriva det man vill. Man kan aldrig vara privat i sin blogg. Kinda boring, men man kan ju inte! Jag skulle aldrig kunna va det.
Visst att man måste ha sitt egna privatliv men ni fattar? Whatever, ville bara säga det..

Kommentarer
Postat av: Haval B Aziz


God dag god dag, hur mås idag då? hoppas allt är väl..,Ciao

PS: bloggdesign tävling på gång, ta en titt på bloggen..

2010-09-12 - 11:49:52 / http://havii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0