Bus story..

Måste bara berätta en sak som hände på bussen idag! :P Jag ska kliva av vid handen och då är det en kille länt bak som bah:

Killen: Du är medveten om att du har ett klistermärke på ryggen va?
(Jag tänker: NÄÄ! Det måste bara ha hoppat på mig!)
Jag: Ehm... Aah??? :S
Killen: Ahh jag tänkte bara..
Jag: Vad härligt..
*Kliver av*

Asså dude? såklart jag vet att jag har ett jävla klistermärke på ryggen?`Det var ju jag som satt på det?? Det är ju inte direkt så att någon främling kommer på och typ sätter det på min rygg?? Hahhahha pathetic! Och om ni undrar vad det är för märke jag har så är det den från bussen med en gubbe och en käpp? Förstår ni vad jag menar? Anyways, den sitter på ryggen på min jacka för jag är så jävla bäst ;)
Ungefär en sån här, bara att han sitter på ett bussäte? Anyways jag tror ni fattar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0