colourful room

Eftersom jag har flyttat och fått lämna min oerhört fina Tokio Hotel vägg som jag saknar more than ever så ska jag inreda mitt rum i såna fina färger som gör mig glad! Jag ska ha en fondvägg som är lila, och inte vilken lila som helst utan det måste vara rätt lila och jag måste vara med och välja färg och måla.
Jag har ju bestämt att mitt rum ska vara färgglatt eftersom det finns så många fina färger som är underskattade! Gul t.ex som är en av mina favoritfärger! Alltså man blir ju glad av den färgen! Anyways. Jag ska ha en lila vägg, rosa gardiner, grönt täcke, gröna kuddar, och sen måste jag hitta något gult för gult ska vara med!
Det här har jag hittat på Ikea hittills..
Sen kan det ju också hända att jag kanske tar bort gardinerna för det kanske blir för mycket och mamma kommer ju absolut inte tycka om det! hahahha but! It's my room and it's me who has to live with it ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0