det här blev ett långt inlägg


Naaw! Mr. Hängmage! Saknar han redan :(♥

Kom nyss hem från Handen med Helena och - tro det eller ej - Lisa. Allt har typ löst sig, eller det är iaf vad jag har uppfattat det hahah :P Men nu iaf sitter jag och chattar lite med Lisa och Hampus. Söt som han är fick jag låna hem hans NO bok för att skriva av svaren hahha så ska göra det snart^^

Tänkte ju åka till Farsta idag för handen hade inte det jag sökte hahaha men när jag satt på bussen så kom det på en dagisklass som skulle dit så jag pallade fan inte åka buss med de hahahha. Barnkär jag vet ;)

Nej men det ska jag fixa imorn, så får ni veta vad det är jag ska göra då. Men nu ska jag typ läsa lite bloggar och sen typ.. äta en tidig middag för jag är fett hungrig och sen ska jag och familjen på fotboll. Djurgården - AIK
Håärligt härligt eftersom jag aldrig vart på en fotbollsmatch eller hockymatch.. Okej bara när amatörer kör men ni fattar vad jag menar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0