FFFAAAAAAAAAAAAAAACCCCCKKKKKKK! jAG DAMPAR!!

Asså baajs allt är knas nu :( Jag skulle ju va med Steffi idag men det går typ inte för hon hade glömt bort att hon skulle va med Lisa och lisa får typ inte va med mig eller nåt sånt, vet inte så mycket om det.. Men grejen är att jag tycker hon dissar Lisa, no offence to her men jag hade faktiskt snackat med Steffi i måndags tror jag det var och så här löd konversationen:P  :
Jag - Steffi vill du slagga med mig Fredag-Lördag??
Steffi - Nää, alltså jag kan inte. Jag ska va med Frida.S
Jag - Lördag-Söndag då??
Steffi - Ska va med Frida.S då också.
Och nu ska hon va med lilla Lisa för att Frida inte kunde. -.- Asså baaajs! Jag paxa henne först!!
Ja jag dampar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0