försov mig idag..



Kunde tyävärr inte blogga igår etersom jag kom hem runt 23.30 och somnade på en gång. Dagen idag började iaf med att man försov sig såklart, men dock inte bara jag. Pappa, Devin och Jag faktiskt hahaha :P Så jag gick ner och tog det skitlugnt, klädde på mig, duscha, sminka mig, åt frukost och så.. och det var jag tvungen att göra eftersom alla lärare säger att man ska ta det lugnt när man har fförsovit sej ;)
Men sen drog jag till skolan och kom dit till Matten sp jag hann göra provet men det gick ju si sådär eftersom jag har jättesvårt för matte. Innan lunch gick dagen skitsegt, men efter lunch så överlevde jag ;)


Och imorn kommer det hemska.. Jag ska till tandläkarn! :O Och jag är tandläkar rädd och varför vet jag inte.. Men bloggar mer om det imorn :) Ska kanske skriva ett till inlägg eller så ska jag äta en fralla ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0