fuck math

Asså shit vad jag hatar matte! Jag har så jävla svårt för det och jag fattar inte varför, men min syn på matte är bara en massa siffror som inte säger mig någonting. Varför ska jag behöva plugga matte?? Vi har miniräknare som räknar ut skiten åt oss? Min lärare sa till mig förut innan praoen:
Hon: Jaha och vart ska du praoa då?
Jag: Ehm.. Stadium??
Hon: Ja.. där behöver man ju också räkna..
Jag: Aah jag vet...?
Hon: Så du kommer kanske inte klara dig där
Men gjorde jag det? Ja! Och det var ju inte direkt så att jag räknade matte hela dagarna där för 1. Jag stog inte i kassan, and if i would så fanns det miniräknare och kassan räknar av sig själv? 2. Jag behövde inte plussa, inte dividera eller liknande utan jag behövde bara räkna till 10. Oj oj oj vad svåårt! Vad svårt!
Ja jag lackar på matten för matte är så jävla svårt för miig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0