fuck pass!

Tänkte berätta om min dag eftersom jag vet att ni alla älskar det ;)
Började med skolan ofc! Sen efter skolan var jag gryymt trött så jag gick hem och kolla på TV och somna såklart.. Så jag vaknar av att det ringer. Jag kollar på klockan och ser att den är halv sex (!!) så jag typ ringer mamma och devin, kuutar till bussen och åker till handen och ska till polisen men jag vet inte vart den ligger så jag fick springa runt som en tupp och fråga typ 2 pers (a) Men sen hitta jag och fick mätas och så och för er upplysning så är jag prick 160,5 cm hahahhaha! Och fotot ska vi ju inte ens snacka om! Jag är såå onöjd som en människa kan va!
Ingen jäävel hade sagt att jag hade mascara under ögonen så jag såg ju drogad ut på fotot fan! Man ba: yeey me!
-.- Anyways kommer inte visa er det eller nåt hahhaha, to embarassing! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0