I don't know

Idag efter skolan så stanna typ Cococupcake, Joel, Jag, Hampus, Sandberg, Frida, Linus, Oliver och Helena o typ snacka lite vid konsum tills typ alla drog hahaha. Så jag, cococupcake, Lisa och helena åkte till Handen och jag typ tråka sönder hahahah sen åkte jag hem, plocka undan lite i rummet och det känns såå härligt när det inte finns nå saker på golvet! Nu är det ju bara flyykartongerna då då.. Fortfarande inte packat upp :( Men kan inte för det finns ingen plats att ställa sakerna på, väntar på en hylla innan jag kan packa upp..
Men så såg min dag ut + skola då men den var ju tråkig som fan tills slöjden för de är den enda lektion jag gillar på fredagar. Gjorde ändå inte så mycket, hjälpte Sandberg med att borra :P jobbig hahahha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0