låångt inlägg

Tanten försvann efter 20 minuter och det tackar vi gudarna för! Men ja tänkt berätta lite om dagen. men berättar bara det lite intressanta hahha ;)

På engelskan så fick vi fetaste utskllningen av Miklos, asså han skrev så alla typ höll för öronen. Man blev ju fan rädd! Hhahahha, men sen var det träslöjd och jag måla klart min låda och sen eftersom jag inte hade något att göra så fick jag måla helenas låda för hon ville inte.. Jag försökte måla lila men det blev brunt istället för färgen va elak mot mig^^ Men sen skulle jag blanda brunt igen men det funkade inte, blev nån annan skitful färg! Så jag tog gul istället som är fiint :) Sen sluta vi o jag, Stephi, Joel, Oliver och Helena stanna kvar lite o diskutera bilmärken hahahha! kul liv jag vet :)  O nu sitter jag här hos cococupcake och kollar på disney channel såklart :D

Juste! Fick en låda av Hampus idag hahha, bilder å den kommer sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0