little miss perfect.

Är inte på humör alls just nu! Kicki och Pappa gick till Farmor för de skulle hjälpa henne med ett piano så jag och denise skulle ta hand om disken m.m och som ni kanske vet så är inte jag den bästa på att städa och så ..?
Men anyways så när jag väl försöker så gör jag såklart fel för denise. Hon säger att jag ska ge henne alla saker, så jag gör det, jag ställer alla saker vid henne så att säga. Men såklart är det fel det me! Och sen skulle jag hämta tallrikarna och ge de till henne så jag gör det men när jag kommer dit står hon och diskar en kastrull så jag ställer de på bordet bakom henne. Men såååklart så är det fel för lilla Miss. Perfect! Hon ba: Men ge de till mig?

Att hon inte gör allt själv om hon är så jävla perfekt? Så efter massa skrik så vill jag inte prata med henne för little miss perfect tycker att jag gör ALLT fel och hon gör ALLT perfekt!

Btw! Visste ni att när hon hade spexfoto så var hon "utklädd" till Miss. Perfect! (Ironi.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0