Morgondagensplaner :)

Tror inte att jag har sagt att jag åker till Tallink nu på Fredag och kommer hem på söndag? Ingen aniledning till att jag inte sagt det, bara inte tänkt på det. Men darför så ska jag göra tidsinställda inlägg i massor och det är även då bilderna kommer komma upp! den delas nog in i 3 delar. en del för varje dag liksom ;) I know you love it ;)
Och sen kommer föörmodligen en video upp varje dag också :) greaaat :D en video är så jäävla kul asså! håller på att ladda upp den nu på youtube ;) Men imorn då blir det späckat schema asså!

- Äta frukost med Kicki
- Kicki hjälper mig att packa till kryssningen
- Fixar iordning mig dvs, klär på mig, sminkar mig, fixar håret m.m
- Åker till Handen, lånar böcker till svenska redovisning -.- och kaanske solar.
- Åker hem till Steffi och slaggar där! :D♥

Sen blir det ju att gå upp runt kanske 10 hos steffi och åka hem runt 12 för jag ska va hemma innan 13..

Anyways, eftersom detta blev ett långt inlägg förtjänar ni hela 2 bilder på underbara mig ;)


första bilden är för det långa inlägget och den andra är för..

..att jag uppdaterade så dåligt i veckan! Och btw så ser ni mitt klistermärke på ryggen där.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0