sean banan and nemo on one day! :D

Kunde inte blogga igår, men det kommer vi till sen.

Igår så var ju jag och steffi i stan så jag passade på att köpa 3 örhängen för 60:- sammanlagt eftersom det är alla örhängen för 20:- inne på Ur&Penn. Bilder kommer senare. Sen drog vi vidare till Punkt shop där vi träffa sean banan! Så vi snacka lite med han, trevlig snubbe asså :P Sen efter det träffa vi NEMO! Totally awsome! Like a dream come true :P Nu kan denise försöka skryta höhööhhö :P Varje gång bah: jag såg nemo.. man bah: inte alls avis nej nej hahahhahaha :P Men äntligen! Jag kan dö lycklig snart! Bara rodney, christian och TH kvar då.. hahhahaha :P
Men sen beställde vi biljetter till bio och såg en film.. Tror den hetter typ Rio och är en barnfilm i 3D men den var fett najs hahaha :) Juste! Träffade på Jenny och Maria så vi snacka lite med de i kanske en halvtimma för de skulle ockås på bio..
Men nu vet ni ;)
Titta så söt han äär! You just gotta love the tattoo!! :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0