svar på typ en månads gammal kommentar.. sista inlägget innan det bär av :(

Alla här hemma typ stressar sönder sig medans jag sitter här och lyssnar på big brother låten och chillar hahaha. fixar musik till mobilen, skit glad att det funka! Men det här blir nog det sista inlägget innan det bär av! Vi ska ta 15.05 tåget till t-centralen.. Men innan jag går så tänkte jag svara på 2 kommentarer som jag fick för typ 1 månad sen, glömt svara! :O

"Anser du att din blogg är känd?" Svar:Nej absolut inte! Men skulle ju vara härligt om den va det ;)

"Skulle du tycka det var jobbigt om någon kom fram till dig på stan och ville fota?" Svar: Absolut inte! Tror inte så många skulle gå fram till mig eftersom jag inte är så pass känd, men skulle ju va skitkul! :D♥

tidsinställda kommer!! :D♥

Miss you allready! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0