inlägget skulle publicerats för över en timme sen :O

Bild från typ i torsdag eller nåt :P

Godmorgon på er! Vaknade för kanske 20 minuter sen så jag gick upp och gjorde frukost dirre.. Men idag ska jag nog inte göra så mycket, hem till pappa och hämta en sak och sen till handen o göra en sak.. moahaha !!
Oh ma gad är fett tröött så jag ska nog sätta på en film på datorn och sen typ.. vänta på att Max ska vakna så jag kan leka med honom haha ;)
Juste steffi drog hem inatt för hon hade grymt ont i magen, stackarn! :(♥
Men nu ska jag se på film så vi hörs bitches!

Kommentarer
Postat av: Bellaa


Vad gillar du mest på dig själv och är det något du inte tycker om?? =)

2011-04-03 - 13:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0