Fuckad dag!


Bild tagen nyss, jag vet snyggt med smink under ögonen^^♥

Dagen idag har inte vart bra över huvudtaget. Den har vart heeelt fucked upp.. Inte ett ord från vissa folk, så jag hängde mest med steffi :D Men sen vid lunchen drog vi till rampen där Oliver skata.. Men jag frös så jäävla mycket så jag ville gå in, men steffi hade sin anledning att stanna kvar så jag stanna med henne och fick låna Mickes jacka istället ;)

Men nu så förbereder kicki mig för massa saker för de ska bowla med min faster, så jag ska fixa mat och grejer :D Hahahhahah får se hur det går :P I'll keep you updated!




Kommentarer
Postat av: steffi


hihihi ty ty happy ;) <333

2011-04-08 - 21:50:08 / http://stephaniiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0