it's your fault..



Är så jävla lack på allt just nu.. Precis allt och alla! Funderar också på att byta blogg eftersom jag inte kan skriva vad som helst för jag vet exakt vilka som läser min blogg.. Tyvärr. Jag kommer nog inte ta bort den här bloggen, men typ lösenordsskydda den! Det ska jag nog göra. Jag lösenordsskyddar bloggen och om ni vill veta lösenordet och användarnamnet så får ni fråga mig på:

Facebook: Danni Dolle Eriksson
MSN: [email protected] ("personlig MSN" och om ni inte ser _ så är det.. dolle_dalle@) eller
[email protected] ("Blogg mail")
eller så får ni bara få tag i mig på ett annat sätt ;) lösenordsskyddar den i slutet av dan så ska jag skriva precis varför jag är arg och lackar ur.

Och jag ger inte ut lösenordet till vem som helst. Jag måste vara säker på att det inte är någon i min familj för jag vill ärligt talat inte att de ska läsa min blogg. Eftersom de läser min blogg så har jag fått mycket "skit". Typ som att de kommer till mig och bah: Varför skriver du så och så, folk kan ta illa upp.. Man bah: men too bad.. inte mitt fel att de ens läser de, jag får väl ändå tycka vad jag vill?

Jag skiter i om min familj kommer hoppa på mig för att jag inte ger ut lösenordet men så får det bli. De har sig själva att skylla

Nej nu slutar jag skriva, lackar ju bara ännu mer! Just nu hoppas jag ju bara att familjen åker bort någonstans så jag kan få vara ensam!

BTW: Kanske inte ens lösenordsskyddar bloggen för jag vet att det är vissa som älskar min blogg ofc så jag kanske gör en tjänst till de och bara gör en ny blogg där jag verkligen kan skriva av mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0