BOT!

back on track bitches!
Cha cha! Har blivit grymt dålig uppdatering senaste dagarna, shame on me säger jag bara! Men har haft lite annat för mig och vart gryymt oinspererad! Men i'm back on track! Är hemma hos mamma just nu eftersom jag var kattvakt igår men ska strax hem till pappa. Var bara tvungen att kolla hur mycket pengar jag hade och räkna lite såna saker eftersom jag ska beställa hem min Ziperall idag! :D Sen ska jag klicka hem min efterlängtade väska! :D
Men när jag kommer hem till pappa så ska jag äta lite kräftor! Grymt längesen och det är ju såå gott! :) Men stannar i handen en snabbis, ska bara köpa hem lite AloeVera dryck som jag kan ha i skolan you know ;) Asgott och bra ju! Men hörs när jag är hemma hos Pappa för nu ska jag borsta håret sen åker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0