Chill

Chillade hemma tills jag fick reda på en sak idag och då gick jag ut och träffa Joel och Steffi, för de var grymt söta och åkte från handen till mig för det♥! Men sen så chillade vi typ bara, drog till rampen runt 21.00 och var där i 3 minuter tills vi drog till konsum men där föll ju typ allt ihop. Träffa Micke och några andra, men hälsade inte på de :P Men snacka lite med Micke, dock inte mycket alls så måste snacka med han imorn. Sen så åkte jag och Steffi hem tillslut och då träffa vi Mogge på bussen så jag snacka med han också om samma grej men sen så tog vi moppen från bussen hem till Steffi. Juste.. Fick en fråga om varför jag jämt sover borta nu för tiden och om det har något med min familj att göra. Neej det har ignet som helst att göra med min familj men känner bara att jag inte kan sova själv för jag sover inte bra då. Sov bara i 2 timmar inatt så ni kanske förstår. Jag går inte in i detaj vad som har hänt men ja.. sover bättre när jag är med någon för annars känner jag mig så ensam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0