christmas songs ;D

Har grooov bildbrist! :O
Hello! Är hos Steffi nu, hann komma hem till henne sen skulle vi typ käka några minuter efter de och sen drog vi till Trollbäcken och typ köpte cola och chips som vi ska tjocka i oss! ;D Men lyssnar på lite jullåtar med Steffi ju. Guud jag saknar ju vintern asså! Tänk er de fins vinterskorna och sen all snöö och allt blir så ljus men mörkt samtidigt förstår ni? Hahaha Och tro mig jag är seriös, så ni måste ju ändå hålla me att vintern är rätt awesome ändå? Fast sommarn är ju också så härlig. Shit, kluring där asså! :) Men tänkte skriva om Harry Potter nu för jag kom på att jag fortfarande inte har gjort det :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0