Fixar oss ;)

Shaaa Shaa! Vaknade runt 9 och kollade klart på Lady och Lufsen som jag och Steffi somna till igår. Steffi sov vidare och filmen slutade vid 09.49 och jag väntade på att Steffis alarm skulle gå igång sp hon vakna i 10 minuter hahahah men nu är vi vakna och jag har min typ "washmask" på ansiktet så jag ser inte klok ut hahahhaha, men ska snart tvätta bort den och sen så ska jag börja sminka mig :) Men vi fixar oss till underbara Amy Winehouse idag har jag bestämmt :P Steffi hatar hon men hon är/var ju fan bra! :O Men aja Steffi tar med systemen idag igen så vi hörs när vi kommer hem! Måste somsagt hem till mamma och sen pappa för att hämta pengar. Sen till täby, sen till bion :)
Men hörs!
Amy Winehouse - Amy Amy Amy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0