fuck everything mtf!!!



Ni anar inte hur många gånger jag har velat sätta mig och bara gråta men endå klämt fram ett leende som är så fake som det kan bli, men ibland måste jag för jag är itne den personen som gråter inför folk. Vissa tror de vet så mycket om mig men vet egentligen igenting. Och just nu i det här läget mår jag sämre än en gris som kommer bli slaktad. Fan vad man kan må piss ibland. Och just nu skiter jag i vilka som läser min blogg för jag pallar inte ens bry mig längre. Blir så jävla less att även fast man säger till personen att sluta läsa min blogg så fortsätter de, så nu är jag tvingad att ge upp min underbara blogg som jag har kämpat för i snart 2 år på grund av er, jävla idioter. När ni gör så så kan jag uppriktigt säga att jag hatar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0