gårdagen

Vaknade för typ 10 minuter sen men ska typ gå och lägga mig snart ingen för jag är supertrött! Men tänkte bara uppdatera lite om igår eftersom jag aldrig gjorde det förut. Jag vaknade runt 10.00 men snooza till typ 10.45 :O och jag skulle dra 11.00, så jag tog på mig kläder, fick bli jenas och en tjocktröja. Denise's tjocktröja^^ Medn trycker "Varje dag föds det nya lärare, använd kondom".. Ja hennes skoltröja. Men sen fick jag min korsett och så och förövrigt heter den Sture, inte Berit. Kom på att Berit är en tjej så Kicki sa Sture ;) Men sen när vi var klara hos läkaren som ligger i Solna, åkte vi till Solna Cnetrum som inte ligger så långt ifrån och gick i lite affärer och kollade, jag och kicki då då. Fick hem en concealerborste, en faoundationborste och gult nagellack ;) Tack Kicki!♥
Men innan gick vi och köpte 2 cheese och en cola till mig för jag svälte förfan hahahha, hade ju inte huinnit äta frukost. men sen så fick jag skjuts hem till mamma och fixade lite med denise's nya design som hon ska ha och sen gick jag till rampen med devin, robbie och Jonteä där nicke och några andra randoms var.. Men det regna så mycket så vi gick hem^^ Juste! Nicke har fått moppekörkort! haha! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0