hemma hos Steffi från shoppingen och bion :)

Är hemma nu efter en lååång dag! Först åkte vi till min mamma men jag kom på att jag inte hade några nycklar så jag ringde min bror och han kom och lämnade sina, gullig som är är/var. Sen gick vi o hämta pengar och åkte sen vidare hem till Pappa där Tobbe var hemma thank God så vi kunde hämta pengar där med, sen så åkte vi till täby centrum och käka typ på direkten och sen gick vi runt och shoppa :) Köpte faktiskt en lila typ sjal, gula jeans, en asskön och fin mörkblå tröja och sen typ sminksvampar. Allt detta för 467:- Himlans billigt tycker jag!
Men iaf, sen så drog vi till stan och hämta ut biobiljetterna, satte oss i Björns Trädgård en stund och typ chilla, messa och fota, tills vi kände att det vart för mycket alkoholpåverkade gubbar hahahha så drog vi till biografen och chilla där på toagolvet hahahahhaha tills filmen börja. Men jag kommer skriva om filmen senare pallar inte de nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0