När fan blir bruden klar!? :P

Längtar tills jag kan byta till min rosa :)
Steffi håller på med en ny header tills sig själv, okej hon är klar om typ 5 minuter men jag har väntat på henne aslänge! Under tiden har jag lyssnat på gamla låtar. ganska härligt hahaha. Men sen när hon är klar ska vi typ hitta på nåt, antar att vi sätter på en film eller nåt :P Men imorgon så vaknar vi kanske vid 12.00-13.00 och fixar oss och sen åker vi till Joel tror jag! Har somsagt inte sett han sen avslutningen, typ 2 månader! Goosh! men han kom hem från Gotland idag :) Men jag tror det här blir sista inlägget för ikväll så jag uppdaterar er om mitt underbara liv imorn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0