oooslagbara! :D


Syster yster!♥

Sorry för ingen uppdaterign idag men an vart upptagen hela dagen! Först så vaknade jag, käka frukost med Steffi och kolla på Disney Channel med Steffis brorsa och Steffi hahaha, sen fixa jag mig och jag och Steffi tog bussen till Everts men sååklart när vi skulle av så regnade det ju som in i Norden (Om man fortfarande får säga så :P) så vi kuta! Hat aldrig blivit så blöt av regn asså!  Så vi sprang från hustak till hustak hahahha tills vi bara gick igenom regnet iaf för vi var ändå blöta -.- Men hemma hos Joel gjorde vi inte så mycket, typ snacka bara. Frida var där också :) Men sen åkte jag hem runt 18.00 och käka middag. Grillad hamburgare :) Aaasgott! :D Men sen har jag bara vart med denise, devin och Tobbe och typ kolla film, läst denise gamla dagbok med henne. Asså våra bråk asså. Oslagbara säger jag bara! :D Men ja, berättar om morgondagen imorn för pallar fan inte nu. hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0