@Steffis place

Muppad bild, men tog den första bästa :P steffi zooma medans jag typ förklara för henne om kameran hur själva ögat med mindre o mindre när man zooma hahahaha! :P
är hemma hos steffi nu och ska slagga här. Båda är gryymt trötta och jag kommer typ däcka snart. Iaf, har inte gjort mycke alls. Leta efter min mobil innan jag drog tills jag hittade den i min garderob, så smart man kan va va? :D
Men sen drog jag till handen med jonte och devin för de skulle hem till jonteä så gick jag vidare hem till Steffi men vi fick typ stå i en tunnel i hundra år för det öste ner regn -.- Men sen drog jag och Steffi och mötte de igen vid torvalla för jag hade devins mobil och busskort i min väska. Men nu är jag här och vi har sett på Kalle och Chokladfabriken med steffi, så grym film ju! Och Johnny Depp in my ♥ asså! :O så schygg ju! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0