Dag 5 - vad jag skulle göra om jag fick en miljon

Wooo! inte bra att ge mig en miljon asså hahahahha! Nej men jag hade nog ärligt talat heelt utan att ljuga övertala mina föräldrar att få åka till U.S.A eller så följde nån med och jag skulle ta med Helena och Lisa. Skulle vilja åka till typ L.A (Hollywood, california m.m) eller till New York.

Sen väl där skulle jag shoppa arslet av mig men sen skulle jag faktiskt öppna ett sparkonto (om jag ens kan göra det hahaha), och sen lägga undan allt. Ja det är väl precis det jag skulle göra.. Fast jag hade ju köpt en ny dator till mig själv, en ny mobil och såna saker, kläder, smink och smycken och skor. sen hade ju min familj och vänner fått lite saker cokså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0