Det är halt ute - bara så ni vet^^

Heeellu!! Datorn är äntligen tillbaks så nu blir det vanlig bloggning och jag är tillbaaks! Fatta vad nice! Helena kommer nog inte slagga här after all.. Men imorn istället. Lisa drog hem för typ några timmar sen för hon var cwanky :P Hahhahah! Måste bara berätta vad som hände för en stund sen. Jag och Balle hade vart i Brandbergen centrum och handlat lite^^ sen när vi ska gå hem så går vi över vägen och vad fan tror ni händer?? Jo - Jag ramlar sååklart.. Och vi kollade på märkena i snön efteråt och jag måste typ ha flygit 1 meter eller nåt :O För det var typ värsta mellanrummet :P Hahah fan vad jag och Balle garva asså!!


Det här var typ jag^^

Kommentarer
Postat av: balle


hahahahahah omg, jag ba hörde dig skrika så jag titta bak.. jag ba ser dig i luften och landar raaaaaakt på arslet xD <33

2011-02-04 - 20:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0