Kaaallt!

Shit! Klockan ringde på 6 :O Asså jag undrar verkligen hur trött jag var innan jag gick och la mig :S Jag skulle fan upp 7!! Så nu har jag trott att bussen skulle gå 07.17 men det går ju inte?? Jag börjar ju för fan kl.9! Weell weell..

Ska klä mig varmare idag iaf! Igår hade jag korta leggins, långa leggins över de, och jeansleggins (ganska tjocka), t-shirt och om man räknar med stadium tröjan över.
Men idag blir det korta vita leggins, vita strumpbyxor, jeans, långärmad vit tröja + stadiumtröjan dårå. Sen när jag går ute är det ju vinterjackan, mössa och vantar. Så jävla kallt ute asså! Jag typ fryser bara jag tänker på det!

Men ska snart göra lite matlåda, eller det finns i kylen :P men jag ska hälla över et i en burk och skit. Sen ska jag sminka mig, borsta håret, borsta tänderna m.m Men bloggar när jag kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0