kul inlägg

Juste! glömde skriva det i förra inlägget, men jag och Larsson snacka om att jag tycker skolan är så jävla tråkig men enligt honom så kommer jag längta tillbaka till skolan när jag börjar jobba.. Och sen kom vi in på ämnet matte.. Vilket är mitt största problem i skolan för jag har verkligen svårt för matte och fattar ingenting.. Och sen berättade jag att den söndersolariebrända tomaten med överblonderat hår (min mattelärare) hade frågat vart jag skulle praoa och jag svarade:

A - Vart ska du praoa??
D - Stadium i Länna
A - Jaha vad kul.. Men där räknar man ju också så du kommer inte klara dig där.
D: Vad kul!
Så gick jag därifrån.

Och han bah: men vad är det du behöver räkna?? du kan räkna upp till tio, du har miniräknare vid kassan, kassan räknar av sig sjäkv m.m Vafan lås in henne på toaletten och låt henne sitta där.. Så kan du säga att det var jag som sa att du skulle göra det..
Man bah: hahaha wtf??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0