Långt inlägg om praoen idag

Hellu bitches! Praoen idag var aaawwsoomee! I början var det sjukt segt. Butiken var fräsch, jag hade gått ut med alla varorna som kom på morgonen dvs en ponny, och två kundvagnar.. Inte så mycket alltså.. Brukar vara två ponnys och en vagn men så blev det inte idag.. Sen så fanns det inget jag kunde göra så jag fick stå i kassan och se trevlig ut och hälsa på kunderna haha. Sen när det väl kom kunder fick Yvonne, Maria eller Lina ta över eftersom jag inte får ta hand om kassan än, så hjälpte jag de att ta bort larm och packa sakerna i kassar istället :)

Men sen var det typ heeelt lugnt och då blev det att man vek lite t.shirtar här o där, men när allt var klart då?? Då var det bara ställa sig vid kassan igen hahahah :P Men sen kom Larsson på en sak jag fick göra! Det var att bygga upp värsta väggen med golfskor! och golf bags! Skitkul fan! :O SÅ jag hömta ut alla bagar, hämta ut aalla skor som var rdmärkta och det var typ 4 kundvagnar överbelastade. Och så fick jag klättra på hyllorna för att nå upp till skokartongerna eftersom stegen var spårlöst försvunnen och både jag och Larsson ungefär är lite korta, fast han är dock liite längre.

Men asså det här var nog den roligaste prao dagen hittils. Jag har ju hat kul på alla andra dagar också, men den här var fan grym! Tror det är för att jag ick jobba med Larsson.. Det är liksom han jag gillar att jobba med för han har humor, han berättat bra vad man ska göra och så.. Och sen är han ju min handledare när jag jobbar där så vafan.. Synd bara att det är sista dagen imorn :(  Fan också!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0