Love and other drugs

Jag o denise drog till stan och gick på bio från ingenstans och vi såg Love and other drugs. Så jävla bra film asså! Och ett plus är ju att min man är med där.. Jake Gyllenhaal.. hur snygg är inte han?? Men resan dit var fucking paain!

Tåget var försenat i ca 30-50 minuet, kommer inte ihåg. Hela tåget var fullpackat och jag är sån som inte kan va vid för mycket folk i lång tid. och sjääälvklart ska tåget stanna i 20 minuter innan söder, och luften tog sluut! Jag fick panik asså. Och så börja folk hosta och skit och det är så jävla äääckligt!! Asså jag döör!'

Men när vi kom tid så gick vi till en kille, köpte godis och betällde biljetterna och de.  Och killen som jobba där var så jävla trevlig! Fett pratglad och snäll :D Man vart typ skitglad :P

Nej men hörni det här blev ett långt inlägg och jag ska faktiskt gå o lägga mig för jag är så jävla tröött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0