morgondagens planer

Bloggade faktiskt förut, men råka kryssa ner sidan så jag orkade int logga in igen och så :) Men fick sluta en halvtimma tidigare idag för det fanns absolut inget att göra. Chill dag asså! Men imorn hoppas jag på mer kunder. Eller inte kunder, för vi hande ganska många kunder idag faktiskt.. Men jag hoppas på mer "drag" mot slutet för det är då jag är pigg och så :) Fast jag är väl pigg innan också men ni fattar ;) Blir bara så jävla trött tidigt mot kvällen!

Men imorn efter praoen så ska jag till Stan och åka till Denise praktik för hon skulle typ styla mitt hår :) Naajs! Men pallar inte skriva mer nu, tror jag typ ska spela spel på facebook. ;) cooling jag vet ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0