myy day

Chaa Cha! Kollar på film, men tänkte bara berätta lite om min fabulous day. Började med att jag kom lite sent till Praktiken och allt var som vanlig.. Dock var det kö utanför innan vi öppna hahahhaha, men vi öppna iaf lite innan 11. Men sen vart det fett lugnt så jag fick gå hem runt 13.30 kanske.. Och de var så jävla gulliga och gav mig ett presenkort :)♥ Hahha vart fett glad.. Ska dit på måndag igen för jag måste "intervjua" Larsson och typ några andra.. Och sen tar jag ledigt den 16:e mars, då de behövde extra personal till investeringen :) Och Iäm gonna get paid :D

Men efter det drog jag till Lisas prao, sen drog vi till stan, jag köpte nytt smycke till navelpiercingen men ska dock inte byta ut det än eftersom det kan bli infekterat om man byter för tidigt.. Men min lilla diamant har ju lossnat, så det fick bli ett roosa smycke idag :D

Sen drog vi till denise praktik, jag fick håret tvättat och vi hann inte med någon styling så det fick bli plattat. Blev nöjd för jag fick ju lite längre hår :) Sen köpte vi mat uppe i Skogås Centrum, hyrde 3 filmer "Vampire suck, get him to greek & letters to Juliett" Vi har nyss sett VS och den var väl helt okej.. garva sådär ibland men ganska överdriven.. men det är ju meningen med parodier i guess. Men nu ska jag se andra filmen för har missat ganska mycket nu men vi hörs!

Kiss 'n hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0