"Skriver av mig - if you don't like it.. bläddra neråt"

Okej först så vill jag börja med att säga att det här är inge påhopp på någon!! utan bara jag som skriver av mig. 



 jag är så jävla trött på vissa saker! Jag var tvungen att ta bort ena inlägget där jag var arg på Lisa (är inte det fortarande dock) för hon och helena blev tydligen sura och det säger de nu, typ 2 dar efter? visst helena sa det innan men ärligt talat så tycker jag inte hon borde lägga sig i det för inlägget hade inget att göra med henne. Visst om hon vill "försvara" Lisa eller nåt fine, men stay out of it!

Och tror ni på fullaste allvar att jag bloggar för att underhålla er? Visst jag tycker det är skitkul att ni tycker min blogg är intressan och kommerterar och fortarande läser den, men jag har haft den här bloggen i lite över 1 år nu, och det var ju inte som om jag tänkte så här när jag startade den: "Åh hoppas jag underhåller folk för det är det jag vill göra" - Sorry om ni vill det men så gick det inte till. Jag gjorde den här bloggen för jag gillar att skriva av mig och även tidsfödriv. Men sen är det ju lite för er också om jag till exempel inte har bloggat på länge.. då känner jag mig tvingad att blogga. det blir som ett beroende.

Sen skriver jag inte om det ni vill, utan jag skriver om det jag vill! Och gillar ni det inte?? Nej men kom med nå förslag om vad jag ska skriva, och om jag inte tycker om det skriver jag det bara inte. Ville bara säga det för det här är min blogg, det är jag som har kontrollen över den och honestly, jag skriver fan vad jag vill? Och ja - nu var jag tvungen att skriva av mig, och jag vill inte ha nå jävla kommentarer om att jag har fel och så för jag tycker vad jag vill och det här är mn sida av "storyn". Tycker ni inte om det? Sorry men jag har inte tvingat er att läsa min blogg :)

Och till er andra som inte klagar:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0