The story about the navelpiercing

Shhhiiiet!! Hade totally glömt bort att berätta om dagen då jag tog min navelpiercing! men har ändå inget att göra så jag kan göra det nu för er som är intresserade. Annars kan ni bara bläddra ner ;)

Anyways, jag och Lisa (Som var så jävla gullig och följde med! :D) drog till stan direkt efter skolan och jag höll fucking på att skita ner mig när vi letade efter gatan! Vi hittade aldrig stället, vi hittade gatunamnet och nummret och så men det fanns inget ställe! Så vi drog ut till sergelstorg och där står en kille med typ svart kappa och dödskallar på axlarna med en skylt som det stog "West side Evils" och en pil till vänster. När jag såg hans kläder var det förta jag tänkte: Mother fucker! NU kommer piercarna va klädda så och typ snicka nålen i ögat på mig istället! Hahhahaha Men så hitta vi stället. Vi gick in, sa att jag ville pierca naveln, jag gav fram 500:- som det nu kostade och fick fylla i en blankett och de ringde min morsa och kolla så att jag fick pierca och skit.

Sen fick vi sätta oss ner och vänta så vi kollade på alla bilder på tatueringar och jag messade med Oliver, Steffi, Denise och Helena. Shit jag kommer ihåg alla också hahah! Aja sen när han som skulle pierca mig sa att vi skulle gå in så gjorde vi det och vi kom till nå jävla rum som var ganska så litet, och han tog fram allt som han behövde och jag fick sätta mig på stolen för han såg att jag var skiiieträdd! Sen skulle han markera och skit så när han hade gjort det så vare ju bara att lägga sig ner och så såg jag inget för ett jävla ljus bländade mig..

Jag fick ta ett djupt andetag och andas ut och det var då han tog den, och mina första ord till Lisa var: SHit jag kan inte fatta det! :O

Sen när jag kom ut igen så fick jag fylla i en till blankett och sen var det klart och dags att åka till Subway för att köpa hem mat. "ALLTING PÅÅ!?" haha aldrig att jag kommer glömma det asså xD Men sen drog vi hem till donna och johan där mamma och alla satt och åt middag så käka jag och lisa subway i vardagsrummet^^ sociala jävlar xD

Well well så fortsatte dagen som vanligt. Hahha men här kommer lite bilder..




Så här kan det se ut när Lisa och Danni har ätit Subway

Jag bjuder på denna okej:)

Bitchblick??


Happy face :D♥

DÖM DÖM DÖM DÖÖÖÖM!


Skapade även lite konst den kvällen..

Kommentarer
Postat av: becca


sorry men ja tycker int du passar me navelpiercing ;P

2011-02-07 - 15:31:20
Postat av: Anonym


HAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH översta kommentaren ägde!, emn tycker samma

2011-03-05 - 15:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0