32 frågor om 2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? ja
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga ;p
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nope
4. Dog någon som stod dig nära? nej
5. Vilka länder besökte du? Sweden
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? hmm... ingen aning^^
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? Många!
8. Vad var din största framgång 2010? huh?? :S
9. Största misstaget? ********
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja vem har inte ? ;p
11. Bästa köpet? kläder, smink m.m
12. Vad spenderade du mest pengar på? kläder o smink   
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? aa massa saker
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Gubben i lådan, Love the way you lie, Från och med du och många fler!
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare :D
16. Vad önskar du att du gjort mer?
- Ingen aning..
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Kanske inte borde ha vart så bitchig mot vissa..
18. Hur tillbringade du julen? Men familjen
19. Blev du kär i år? .....
20. Favoritprogram på TV? Kungarna av Tylösand, Jersey Shore (längtar till säsong 3!!)
21. Bästa boken du läste i år? ingen aning..
22. Största musikaliska upptäckten? upptäckten... hmmmmmm, ingen aning^^
24. Något du önskade dig och fick i julklapp eller när du fyllde år? Adidasväskan, kamera, Guldfynd by Kenza ring, ögonskuggspalett, harry potter boxen, navelpiercing m.m
25. Något du önskade dig men inte fick?
japp.. Onepiece, ipod, väska för 700 och massa andra dyra saker..
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Åt på resturang med de bästa ;)
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? njea
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Asso början av året hatade jag  mina kläder men sen när jag köpte nya kläder så tyckte jag mer om min stil, men hur jag skulle beskriva den.. det jag tycker är snyggt och trivs i.
29. Vad fick dig att må bra? mina vänner
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Bill & Tom Kaulitz, Daniel Radcliffe & Rupert Grint + meer ;P
31. Vem saknade du? Vårat gamla gäng
32. De bästa nya människorna du träffade? oj.. vet inte^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0