DDDDDDDDDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMMMMMMMMMMMPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Asså nu är jag riktigt arg! Eftersom jag "shoppar för mycket" så har mina päron sänkt min månadspeng till 400, men de har delat upp det. 100 varje vecka liksom. Jag tyckte det lät som en bra ide till en början, som om det var ett bra sätt att spara pengar på men nu har jag ju märkt att det typ SUGER!?

Asso jag får typ aldrig pengarna??? Jag ska fan göra ett schema och jag ska fan i mig ha pengarna!!! Jag fick aldrig från Pappa och Kicki förra veckan, så jag tog upp det nu och vet ni vilket svar jag fick??

Jag: Hallå, kicki jag fick aldrig min månadspeng förra veckan
Kicki: Nej men såg du hur ditt rum såg ut innan du åkte??
Jag: Men jag plockade ut diskmaskinen och laga mat!
Denise: Meh
Jag: Men håll käften??
Kicki: laga mat till dig själv ja..
Jag: Fan mer än vad jag brukar göra!?

Asså man bah: are you fucking kidding me??? Jag plockar aaaaldrig ut diskmaskinen, och de klagar på att det inte kan lämna mej hemma själv för att jag inte lagar mat till mig. Ne nu var det ju så att jag skulle vara ensam hemma, och jag lagade mat till mig själv.. Men nästa gång kanske jag ska laga mat till hela familjen istället, så ska vi se hur mycket vi får kasta.. Och diskmaskinen?? Asså jag plockar ut diskmaskinen kanske 3 gånger per år helt utan att överdriva. Jag ska fan ha mina pengar, annars tar jag de!! Har inte fått nån för den här veckan heller. Jag ska ha 200, fatta!!

Och tror de på fullaste allvar att jag ska kunna köpa: Kläder, pengar på mobilen och roa mig med kompisar för 100:- i veckan?? asså tänk. Tänk om jag vill på bio, nej men va kul har ju inte råd med det för bio kostar ju 110 plus godis. assåååååå åhhhhhh! så jävla sääämst! Ska fan säga att jag vill byta tillbaka till 500:- i månaden för jag får ju fan aldrig mina pengar. Asså jag är såååå grymt jävla sur nu asso!!!!!!!!!!! DAAAAAAAAAAAAAAMP




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0