Favorit...

Glass: Ben and Jerry's Cookie Dough
Musik: Oskar Linnros - Från och med du (blir fan aldrig trött på den ;) ) 
Färg: Svart, Vit, Rosa
Film: The Twilight Saga & Harry Potter
Språk: Engelska
Länder: USA & Thailand
Städer: London, Caliornia, Hollywood
Skolämne: HKK, Musik
Mat: Tacobar, Donken, Mammas pasta och pastasås^^
Sport: Nu är det ju så att jag hatar sport, men jag kan tycka det är kul att kolla på fotboll på TV beroende på vilka lag det är som spelar, så jag tar fotboll. Dock så hatar jag att spela det IRL ;)
Såpa: Ingen aning^^
Tv Program: Scrubs, Jersey Shore, Kungarna av Tylösand m.m
Efterrätt: Kladdkaka :P
Band: Tokio Hotel, Paramore m.m 
Idol: Daniel Radcliffe, Tokio Hotel, Daniel Paris m.fl :P
Klädesplagg: Leggins
Affär: H&M helt klart ;)
Kex: Ballerina :P
Chips: Jag äälskar chips, verkligenm älskar så här kommer några av de jag tycker om^^: Lättsaltade, Grill (Favoriten), Vickningschips, Sourcream and onion, dill m.m :P
Läsk: Schweppes och coola :D
Drink: No idea
Bil: ingen aning^^
Egenskap hos annan människa: Humoooor
Modell: Carolina Gynning, Tyra Banks




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0