Ingen bra natt!

Har ju inte sovit bra inatt ska ni veta! Gick somnade vid 23, men vaknade vid 02.30 och kunde inte somna om på ett tag med tillslut somnade jag, och sen vaknade jag typ 5 minuter innan alarmet skulle gå men sen när alarmet gick så var jag fett trött och ville inte gå upp :P

Men nu vet ni att jag lever och så där men jag hinner inte sitta här och tjattra med er, måste sminka mig, klä på mig, dricka något, borsta håret och tänderna och allt annan en människa gör innan skolan :)

Kommentarer
Postat av: Mamma


Hej gumman! Jag hittade din mobil här i soffan, den ligger på laddning just nu. Glöm inte att du ska till tandläkaren i morgon kl 9:00. Puss mamma

2011-01-13 - 18:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0