Navelpiercing

som ni säkert har sett så har denise gästbloggat här pch typ länkat sig själv 32 gånger^^ Men jag lever och är i fin form haha ;) nej menvåran dator har fått virus så kan inte blogga så denise får blogga så länge. Men gissa vad jag har gjort idag?? Jag har ju piercat naveln!! :D
Var fett rädd i börjat, asså verkligen skiträdd. Jag kan knappt se en nål så hela jag typ skaka, men det kändes inte så mycket, bara ett litet stick typ. Men den vart jättefin, iaf :) Är skitnöjd! verkligen värt 500:-
Men nu ska jag in på facebook och kolla lite saker. så denise får väl blogga nån gång i livet. bild på piercingen kommer sen på måndag
BTW! LISA VAR JÄTTEGULLIG SOM FÖLJDE MED!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0