Praktik

va inte i skolan idag, men har bara inte orkat blogga och sen runt 17-18 har jag inte vart hemma. Var på sats & babyland och sökte prao, måste hitta nåt fort nu! Men det var 18 årsgräns på sats och babyland måste man maila. Men så drog jag och Helena till Port73 vilket jag inte ville iutan jag ville bara dra hem för jag mådde inte bra, men det är skitbråttom att hitta prao så jag hade inge val. Vi kolla på Intersport, Lindex Khappal, coop och Kicks. Intersport gick men antagligen ska nån jävel från våran skolan praoa där för exakt de veckorna vi har prao var upptagna -.- lindex gick inte och kapphal ska vi kolla imorn för hon i kassan visste inte men imorn så är butikschefen där. Och samma med Kicks, de tar emot prao men vi skulle snacka med butikschefen. Skopunkten vågade vi inte gå in på för tjejen som stog där så skitbitter ut! Men vi gick in där tillslut och frågade men de tog inte emot praktik.

Det är hur min dag har sett ut och den har inte vart rolig. Ska äta spagetti med köttfärssås för jag blev så jävla sugen på det nyss, så bloggar senare bitches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0