Problem

Är hemma hos mamma nu efter astt ha spelat Super Mario på Wii med Lisa och Balle, men jag kom bara hit för att hämta en bussremsa så jag kan åka hem till pappa eftersom det är hans vecka tills söndag, men ingen är hemma, ingen svarar på mobilen och jag har inte devins nummer.. Kanoners! Nej men ska försöka ringa mamma och pappa igen och se om de svarar annars får jag lämna meddelande och v'nta tills nån kommer hem.. :( Pallar fan inte det, är helt slut!

Men nyårsafton firades iaf med skitgod mat, lite fyverkerier, telefonsamtal och Super Mario ;) Maten var fan asgod asso! :P

- Förrätt: Räkor^^
- Varmrätt: Kyckling med pommes och sallad
- Efterrätt: Frukt doppad i choklad :D

Skit gott jue :P Men nu ska jag kolla facebook och bloggar, sen blir det att ringa mamma och pappa och sen när jag har en bussremsa så ska jag möta lisa och amanda för jag glömde min kamera hos lisa och jag tänkte faktiskt ladda upp bilder idag så ni kan få se ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0