Sjuuk :(

Neeeeeeeeeeeeeeeeej!! Jag är sjuk! Vaknade runt 10 av att jag måsste så jävla illa och typ drömmde fast jag var vaken, skit kosntigt! Och så kände jag hur jag behövde spy, så det var ju bara att kuta till toan ca 5 meter hahah,och sen kommer pappa upp och bah:

Pappa - va händer här då?
Jag: jag spyr-.-
Pappa - mmh.. jag kan se det

men asso är skitsvag i kroppen, därför kom inte bilderna upp igår heller. Men pappa och kicki ska skjutsa hem mig nu, för jag kan knappt gå. Men vi kanske höres  när jag ör hos mamma

Kommentarer
Postat av: BY A-N-N-A


Hejsan! NU har du en nu chans att vinna en inbjudan till bloggsvar och en bildlänk i menyn allt du beöver göra är att gå in här http://oliviasfotoblogg.blogg.se/2011/january/utkast-jan-6-2011.html#comment jag är nummer 1 av de som röstar lottar jag ut den inbjudan till bloggsvar, tre bildlänkar i menyn och så länkar jag alla som röstar på mig! :) tack så mycket och lycka till ;D

2011-01-07 - 14:04:02 / http://byannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0