Step Up 3

Hej hej! Vaknade runt 12.00 kanske, och gick upp och gjorde lite frukost. Fick bli en fralla med juice för er som bryr sig haha ;) Men sen kolla jag, Kicki och Alexandra klart på Step up 3 och jag säger bara fyfan vad grym film asså!
Älskar dansfilmer men hatar Helenas dans moahahahhah! Well well, och den där andra filmen.. A nightmare at Elm st. Asså jag ser ju den inte igen.. eller okej kanske, men just i de stunderna när den där sönderbrända mannen kommer upp höll jag på att skita ner mig hahahah!

Men snart ska vi åka och lämna Alex och sen vet jag inte vad som händer..  Ska försöka göra så att jag kan mobilblogga, men om det inte funkar så bloggar jag när jag kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0