Svar på kommenatrer

Andrea om så jä*la najs!:
Kan inte du visa hur du sminkar dig i en video?? Och när ska du ta navelpiercingen??
SV: Jo visst det kan jag göra.. Kan nog filma en film där jag sminkar mig på fredag för då har jag tid på mig ;) Navelpiercingen ska jag ta innan sommarn ;)

Mikaela om more clothes on h&m:
Du skriver jättemycket om shopping och verkar vara typ värsta shoppinggalen men du skriver sällan vart grejerna kommer ifrån.. Finns det nån anledning till det? Svara gärna i ett inlägg för jag är säker på att fler vill veta ;)

Älskar din blogg!!

SV: Ja, jag kan ju inte säga emot om att jag är shoppinggalen för det är jag nog :P Och varför jag inte skriver vart sakerna kommer ifrån är för att jag ärligt talat hatar att ha samma kläder som någon annan! Det är typ det värsta som finns för mig. Men kläderna jag lade ut kommer från H&M det kan jag säga för alla redan typ visste det, men om jag hittar något annat som jag inte vill nån annan ska ha skriver jag aldrig vart de kommer ifrån. Jag hade tänkt att blogga om några smycken nyss, och de kommer från en sån sida som typ ingen vet vilken det är utan som jag har hittat helt slumpmässigt, och där kommer jag inte skriva vart smyckena kommer ifrån ;)

Tack BTW! :)

Gud vart typ värsta mailet tillbaka men men ;) Hoppas ni är nöjda med svaren annars är det bara att kommentera eller maila om ni känner för't: [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0