Miss those times..

fan vad jag saknar sommaren! Allt var som förut, hela "gänget" umgicks, men vafan har hänt nu? Först gled vi ifrån Johanna och Frida, men nu steffi också... Nu är det typ bara jag, Helena och Lisa. Varje dag i sommras var jag och Steffi typ på grönan och då menar jag minst typ 5 gånger i veckan! :D Hade så jävla kul och kommer alltid ha minnen därifrån med henne! :D♥ T.ex:

När vi åkte popexpressen och killen som spela musiken fråga om vi ville ha Sean Banan - Skaka rumpa och alla bah: ehh.. jaah?? och så sätter han på Oh Sara och alla vart så jävla arga :P Och en annan gång i Pop Expressen när "Inga from Sweden" spelades, och vi bah: Wtf?? och sen typ älska vi den låten och gick och nynna på den som fan! :D

Eller när du försökte få upp mig i uppskjutet och jag sa jämt: jo men vi åker den efter den karusellen coh så forsatte det så och du vart så jävla lack och bah: det är fan sista gången jag åker till Grönan med dig!! (Och det stämde ju :P NOOT! :D)

Ärligt talat så hoppas jag att vi blir lika tajta som förut, för jag hade så jävla kul med dej! ♥♥




Har så många andra minnen med dej, och alla är så jävla kul! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0